НӨАГ-ын чанарын бодлого, зорилтуудаа тодорхойлон, үйл явцыг хэрэгжүүлэхэд шаардлагатай дэд бүтцийг бий болгох, Чанарын менежментийн тогтолцоог хэрэгжүүлэх нөөцийг бэлтгэн, цаашдын стратеги төлөвлөлт, байгууллагын соёл, үр ашиг, үнэлэмжийг тогтмол нэмэгдүүлэх зэрэг үйл ажиллагааг үнэлэх мөн “Үл тохирол, залруулах арга хэмжээний журам”, Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг үнэлэх журам”, “Ажилтны ажил дүгнэх журам”-уудыг боловсруулан, байгууллагын дарга хамт олноороо хэлэлцэж ISO 9001:2015 стандартын дагуу сайжруулах саналын төлөвлөгөө боловсруулан ажиллаж байна.