Энэхүү аяны зорилго нь:
- Үр дүнтэй харилцааг бий болгох ISBAR-ын аргыг нэвтрүүлэх
- Утсаар ярих стандартыг хэвшүүлэх /зурагт хуудас/
- Дотуур холбооны утасны жагсаалтыг тасаг хэсгүүдэд байршуулж гар утсыг хязгаарлах
- Үйлчлүүлэгчийн санал,хүсэлт,сайшаал, гомдлыг хүлээн авах утасны дугаар, хаягийг хүлээн авах, эргэлт, эмнэлгээс гарах хэсэг, тасаг нэгжид зурагт хуудас хэлбэрээр байршуулах
- Байгууллагын вэб сайт, мэдээллийн дотоодын facebook хуудсанд мэдээлэл хүлээн авах харилцааг зохицуулах
- Эмчилгээ,сувилгаа, үйлчилгээтэй холбоотой мэдээллийг боловсруулан үйлчлүүлэгчдэд ил тод байршуулах / мэдээлэл авах эрхийг бүрдүүлэх /